אתר אינטרנט הוא חלון הראווה לחברה, הוא מפרט את המוצרים שהחברה מציעה ואת התועלות והיתרונות של המוצר לעומת המתחרים. כתיבה שיווקית חכמה היא כתיבה שמשתמשת בתועלת של המוצר שלכם כבר בכותרת וכך מושכת את הגולש להמשיך ולקרוא.
טעויות נפוצות רבות בכתיבה לאתרי אינטרנט הוא קבל פני הלקוח במגוון מונחים טכניים ופירוט המותגים שברשותכם, זאת טעות מפני שללקוח לא אכפת מה אתם מוכרים ועורך הדין לא יוכל לדעת, מעניין אותו רק מה המוצר יכול לתרום לו, איזו חוויה הוא יקבל מקניית המוצר ולמה לו בכלל לקנות את זה.
חלק בלתי נפרד מקופירייטינג ויצירת מסע קמפיין הוא מציאת התועלת אותו מקבל הלקוח מקניית מוצר וניסוח תועלת זאת במשפט קצר, תמציתי, שנון ומושך. בפרסום של כל מוצר יש להבליט אותו מעל המתחרים ולכן בעולם בו ישנם מתחרים רבים ומוצרים דומים המשתנים ומשתדרגים באופן מהיר יש למצוא מה מבדל את המוצר שלכם מכל השאר. הדרך לעשות זאת היא לבחון מה מציעים המתחרים, מה הם מדגישים כתועלת ואיך הם מייצגים את החוויה שהמוצר נותן ולאחר מכן למצוא את הנוסח שאף אחד עוד לא אמר, להדגיש יתרון אחד שיש במוצר ההופך את הרכישה לכדאית. travelsure
לאחר מציאת התועלת הייחודית של המוצר שלכם יש לנסח אותו כמשפט מזמין, להציג אותו בדף הראשי אליו נכנסים הגולשים וכך יוכל הגולש להבין באופן מיידי מה מוצע לו והאם מוצר זה תואם לצרכיו