צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

כותבי תוכן

המעבר לחיפוש שירותים דרך האינטרנט וכן חיפוש מידע על מוצר או שירות במנועי החיפוש באינטרנט יצר דרישה לתפקיד חדש בשוק- כותב תוכן. כל אתר אינטרנט בכדי שיהיה מקצועי וימשוך לקוחות לקרוא ולדעת עוד צריך לפתוח קישור הנקרא מאמרים או ידע מקצועי. כתיבת מאמרים היא הכרחית לתפקוד מוצלח של אתר ומאפשרת לגולש להגיע לאתר גם אם חיפש רק מידע על מוצר לפני הרכישה. קונה פוטנציאלי שרואה כי החברה נותנת עצות וידע מקצועי וכן מסבירה על יתרונות וחסרונות מרגיש כי חברה זו היא אמינה ויעדיף לבצע רכישה דרכה.

בעלי חברות מודעים לעובדה כי צרכנים מחפשים מידע מוקדם לפני קנייה ולכן מוודאים כי בביצוע חיפוש זה יגיעו לאתר החברה שלהם ולא של המתחרים. בכדי שיהיו מאמרים של ידע באתר יש לחפש מישהו שיכתוב אותם, שידע לעשות זאת בצורה נכונה וכן שישמע מקצועי אך ידבר בגובה העיניים. כותבי תוכן יודעים כיצד לתת את כל המידע שהגולש מחפש אך יחד עם זאת לכתוב בצורה עניינית, מעניינת ומושכת לקריאה נוספת בנושא.

בעבר בעלי אתרים העדיפו לכתוב את החומר המקצועי בעצמם אך עם התגברות התחרות על גבי דפי האינטרנט עלתה המודעות לכך שיש דרך נכונה לכתוב את התוכן, יש גורמים רבים אליהם צריך להתייחס וכן צריך לכתוב בצורה שמותאמת למנועי החיפוש אחרת האתר לא יתפוס תאוצה ולא יביא גולשים.

חברת פרסומים מחזיקה צוות כותבי תוכן מקצועיים שיכולים לעזור למנף את התא ר שלך ולהביא תוצאות שיעלו את כניסות הגולשים. מחלקת כתיבת התוכן של פרסומים מתמחה בתחומים שונים בשוק, נשארת עם היד על הדופק ומתעדכנת בחידושים ושינויים המתרחשים אצל המתחרים. כותבי התוכן של פרסומים יוכלו לכתוב ידע מקצועי בכל תחום שיעזור ללקוח לגבש את ההחלטה הנכונה
מפת אתר | צור קשר