צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

כיצד לתכנן ניוזלטרים לעסק שלך?

ניוזלטר הוא הדרך של החברה להעביר מסרים ללקוחותיה, הניוזלטר נשלח מדי תקופה ומיידע את החברים הרשומים על מבצעים, חדשות או כל דבר אחר שעשוי לעניין את הלקוח. שימוש בהעברת מסרים דרך המייל הוא הדרך הנוחה והזולה ביותר להגיע אל כל לקוחותיה של החברה ולכן הניוזלטר הפך לחלק בלתי נפרד מכל אסטרטגיה שיווקית.

לקוחות רבים רואים את ההודעות השיווקיות כדואר זבל ומתלוננים עליהם ולכן בכתיבת ניוזלטר יש להקפיד על כמה כללים:

נושא המייל- לעיתים הנושא הוא הדבר היחיד שהלקוח קורא לפני שהוא מוחק את המייל ולכן יש לנסח נושא קצר וקליט ולכלול בתוכו את הסיבה בגללה כדאי לו לפתוח את המייל ולהמשיך לקרוא.

תוכן המייל- הלקוח אינו מעוניין לקבל מיילים חסרי תוכן ומשמעות והודעות אשר אינן מעניינות פוגעות באמינות החברה בעיניו. על התוכן להעביר מידע שימושי וכן לכלול מסר שיגרום ללקוח להרגיש כי הקריאה הייתה מוצדקת.

הצגת המידע- גם בניוזלטרים יש להקפיד על כללי הכתיבה השיווקית, להשתמש בפסקאות, להדגיש חלקים רלוונטיים ולהעביר את המסר כבר בפסקה הראשונה.

הוספת קישורים- הוספת קישור לדף הרלוונטי בחברה או לדף צור הקשר יקל על הקורא ויעזור לו להגיע למה שחיפש מבלי להתאמץ. במידה והלקוח יצא מהמייל אין הבטחה כי הוא יפנה לאתר ויחפש את מה שעניין אותו ולכן יש לתפוס אותו ולמשוך אותו אל אתר החברה תוך כדי שהוא קורא את הניוזלטר. 

תדירות משלוח- לקוח מתעניין ורוצה לקבל עדכונים מדי פעם אך כאשר התדירות היא גבוהה מדי עלול להיווצר אצלו מרמור ואנטגוניזם מה שיוביל לבסוף לביטול משלוח הניוזלטרים לכן יש להקפיד לשלוח בתדירות סבירה וכאשר יש חדשות מעניינות.

קורס ניפוח זכוכית

מפת אתר | צור קשר