צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

שימוש בבלוגים ככלי עזר לארגון

בלוג הוא תוכן אינטרנטי הנכתב כיומן אישי ובו נכתבים דעות, חוויות, מידע הפתוחים לקריאה של כל גולשי הרשת ואף לתגובות. הבלוג הוא אחד מהמאפיינים הבולטים ביותר של תרבות האינטרנט וכיום כמעט ואין אדם או גוף שאינו כותב בלוג. מספר האנשים שקוראים את הבלוג יכול להגיע למאות ואף אלפים ולכן הבלוג הוא חלק בלתי נפרד מעולם יחסי הציבור ומשמש חברות, פוליטיקאים ואף מפורסמים להעביר מסרים ורעיונות לציבור.

בלוגים בארגון

בתוך הארגון הבלוג משמש ככלי להעברת ידע, דרך להעביר חידושים ומידע לכל עובדי הארגון בצורה מעניינת ושיתופית. הבלוג מעודד את העובדים להגיב ולשתף רעיונות בסביבה פתוחה ומקבלת. ארגונים רבים משתמשים בבלוגים על מנת להעביר ידע חדש, להבין את צרכי העובדים, לשאוב רעיונות לפיתוחים חדשים או להתייעלות במתן השירותים ולקבל משוב על רעיונות חדשים.

הבלוג הארגוני משמש גם ככלי תקשורת בין החברה לציבור הלקוחות ובו ניתן לתקשר עם קהל הלקוחות מבלי שהוא ידע כי מדובר בכלי של הארגון, להבין את עמדות הלקוח כלפי המותג ואת מידת שביעותם משירות הלקוחות. הבלוג משמש כלי חשוב להתייעלות ארגונית ומציע מידע אמין ללא השפעות ולחצים.

פרסומים כותבת ומתחזקת מספר בלוגים כאשר מטרת הבלוג הוא להעביר רגש חיובי כלפי החברה וכן לספק מידע חשוב אותו הלקוח רוצה להעביר לציבור הגולשים. פרסומים תוכל לבצע את ניהול הבלוג בצורה יעילה לחברה ולהביא למספר צפיות גבוה של גולשים שיתקלו במסרים חיוביים לגבי המותג ואף יקבלו עליו מידע אמין המגיע מגולש כמוהם.

מפת אתר | צור קשר