צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

איך להגדיל את תנועת הגולשים באתר?

בעלי אתרים רבים מוצאים עצמם עומדים חסרי עצות ולא מבינים כיצד האתר בו השקיעו ממיטב כספם ומרצם אינו מספק תוצאות. אתר יפה, מעוצב, מושקע ויזואלית ובעל אינספור תמונות מושכות עיניים הוא לא בהכרח אתר שיביא כניסות גולשים. בכדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר ולהגיע למטרות שהצבתם לא צריך לעשות את האתר הכי יפה אלא את האתר הכי נכון.

אז איך עושים את זה?
חשוב לזכור כי גולש ממוצע מחפש מילה כלשהי דרכה הוא רוצה להגיע למוצר או שירות אותו הוא מחפש והוא לא יעבור יותר מעמוד או שניים ברשימת תוצאות החיפוש, רוב הגולשים למעשה לא עוברים ביותר משישה אתרים מבלי למצוא את מה שחיפשו. אם ברצונכם להיות זה שיספק לגולש את מה שחיפש עליכם לדאוג לכך שהאתר שלכם יהיה בשישייה הראשונה בתוצאות החיפוש של הגולש וכמה שיותר גבוה יותר טוב.

איך הגולש מגיע אלי?
כפי שנאמר הגולש מחפש מילות מפתח או ביטויים דרכם הוא יודע שיצליח למצוא את מה שחיפש, הטריק הוא למצוא ולדעת את כל המילים אותן הגולש יכול לחפש ולייצר עבור כל אחת מן המילים דפי נחיתה. דפי נחיתה הם הדפים המופיעים כתוצאה במנועי החיפוש ודרכם נחשף הגולש לאתר. ככל שלאתר יש יותר דפי נחיתה המכסים יותר מילים פוטנציאליות הקשורות לתחום העיסוק או למצור של החברה כך יגברו הסיכויים שיגיעו אל האתר יותר גולשים.

לא כל אחד יודע באלו מילים להתמקד ואילו דפי נחיתה יש לייצר על מנת לגרום לעלייה במספר כניסות הגולשים ולכן מומלץ להשתמש בשירותיה של חברה המתמחה בתחום. חברת פרסומים היא חברה בעלת ותק וניסיון בתחום השיווק האינטרנטי וככזאת היא תוכל לגרום לעלייה במספר כניסות הגולשים לאתר, בכדי להגיע לתוצאות פנו אל המומחים של פרסומים. 

מפת אתר | צור קשר