צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

מי צריך שכתוב תוכן לאתר?

תוכן לאתרים עוזר בקידום מיקומו של האתר במנועי החיפוש ובהגדלת כניסות הגולשים לאינטרנט ולכן יש חשיבות רבה להעלאת תוכן נכון מבחינה שיווקית לאתר. מדיום האינטרנט הוא מדיום שונה משאר אמצעי התקשורת ולכן הוא דורש כללי כתיבה ייחודיים ומותאמים לעולם האינטרנט, תוכן לא נכון מונע מהאתר להתקדם ולהשיג את מטרותיו

איך אדע אם אני צריך שכתוב תוכן?
אם האתר שלך מושקע ויזואלית, מוקפד ומעוצב ואף יש בו מגוון רחב של דפי מידע ותכנים אך למרות כל זאת הוא אינו נמצא במקומות טובים במנועי החיפוש ולא נראית תנועת גולשים לאתר כנראה שיש בעיה. אלו שזקוקים לשכתוב התוכן הם אותם בעלי אתרים שהשכילו להכניס מספיק תוכן אך לא עשו זאת בצורה נכונה ולכן יש צורך לשנות ולשרג את התוכן הקיים כך שיעבוד לפי כללי כתיבת תוכן לאתרים.

מי יכול לעשות שכתוב תוכן?
שכתוב תוכן נעשה על ידי אנשי מקצוע המתמתחים בתחום ה
כתיבה לאינטרנט ויודעים להצביע על הבעיות הקיימות בתוכן הקיים ולשנות אותו בצורה שלא תפגע במקצועיות התוכן. שדרוג התוכן לאתרים על ידי צוות פרסומים הוא הדרך הטובה להבטיח עלייה במספר הכניסות לאתר מבלי להוריד מערכו של התוכן הקיים. צוות פרסומים מתמחה במגוון נושאים רחב ולומד מדי יום נושאים חדשים, כך אנו יכולים להיות בטוחים כי כתיבת המאמרים ושכתובם יספקו כמה שיותר מידע ויחד עם זאת יהיו שיווקיים ומועילים לאתר.

מפת אתר | צור קשר