צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

תוכן עסקי

אתר של עסק זקוק לתוכן המסביר את פרופיל החברה, את החזון והמטרות ואת המוטו מאחורי העסק, כל התוכן הזה נכנס תחת המונח הרחב יותר של תוכן עסקי. התוכן העסקי צריך להיכתב בצורה יצירתית ומשעשעת שתגרום לקוראים להמשיך ולקרוא ואף תחבר אותם רגשית אל המותג, תוכן בנאלי ומשעמם יגרום להפסקת הקריאה ולנטישת גולשים.

קצת עלינו
התוכן העסקי מספר עלינו, על החברה, למה הקמנו אותה ומה היו מטרותינו. המילים מחברות את הקורא אל העולם שמאחורי החזות העסקית ואל האנשים הקטנים שעומדים מאחורי המותג. הכתיבה מחברת את הגולש אל הארגון גדול והמנוכר ויוצר רגש סימפטי, היכרות עם האנשים מאחורי השם. עלינו להבין כי צרכן כיום מפחד ממניפולציות וחושש לקנות חתול בשק, יצירת אמון והבנת הצרכים של הקונה משפיעים על הקניה הסופית וגורמים לצרכן לדעת כי זוהי חברה שניתן לסמוך עליה.

למה צריך תוכן עסקי
אם נשים לב בכל אתר של חברה כלשהי, בין אם גדולה או קטנה, יש כמה דפים קבועים. בכל אתר חוץ מדפי המוצרים ניתן למצוא דפים אישיים יותר הפונים אל הלקוח בגובה העיניים כמו דף הבית המסביר על האתר ודף אודותינו המסביר על האנשים שיצרו את הארגון. הסיבה שבכל אתר חברה יש את המידע הזה הוא כדי להעביר לצרכן את החזון של החברה, להסביר את האני מאמין שעומד מאחורי המוצר.
צוות פרסומים מאמין כי הדרך הטובה ביותר לשווק את המוצר שלך היא דרך שיווק עצמך ודבר זה מתבצע דרך התוכן העסקי. בשביל כתיבה מקצועית אך משעשעת, מעבירת מידע אך יצירתית כדאי לפנות למומחים שיוכלו לעזור לחבר את הקונה אליכם ולהגדיל את מספר הקונים הנאמנים.

מפת אתר | צור קשר