צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

איך לכתוב את דף הבית?

דף הבית של האתר הוא הדף הראשון בו פוגש הגולש, זהו החייל בחזית שנשלח לשטח האש מול המתחרים הרבים בשדה הקרב של האינטרנט. בגלל התחרות הרבה והצורך להיות הטוב ביותר בדף הבית יש להעז, לחדש, לייצר משהו שעוד לא נראה כמותו באתרים דומים. הדרך הטובה ביותר לתפוס את הקורא ולמשוך אותו פנימה לשטח שלנו הוא דרך התוכן לאתרים.

מה חשיבות התוכן בדף הבית?
כתיבת תוכן נכון הוא הכלל הראשון והחשוב ביותר בעולם קידום האתרים, תוכן איכותי, חדשני ומדויק יקפיץ את האתר למיקומים הראשונים במנועי החיפוש ויחשוף אותו לגולשים. גולש ממוצע לא עובר את הדף תוצאות הראשון ובכל אתר הוא מתעכב כ-3 שניות לפני שהוא נוטש אותו וממשיך הלאה. אם ברצונכם להיות האתר האחד הזה שמצליח להשאיר את הגולש ומסקרן אותו להמשיך ולקרוא עליכם לעשות זאת דרך כתיבה שיווקית מעניינת ומשעשעת.

איך לכתוב בדף הבית?
כאשר מתכננים את דף הבית יש חשיבות רבה לדברים עליהם שמים דגש, תחילה יש לשים לב כי בדף הבית יש קישורים מובנים ובולטים למוצרים אותם מציעה החברה וכי קישורים אלו נעשים בצורה שתמשוך את הגולש ללחוץ עליהם. דבר חשוב נוסף הוא פסקאות בולטות וכותרות מעניינות אשר יגרמו לגולש להביט בהן, להסתקרן ולרפרף על עוד קצת תוכן. לאחר שהצלחנו לעניין את הגולש יש לגרום לו לפעול, להציב באתר קישורים המובילים לדפים פנימיים שיכולים לעניין אותו וכן להדריך אותו להשאיר פרטים בדף צור הקשר או להתקשר לפרטים.
צוות פרסומים יוכל לתכנן עבורך את דף הבית בצורה הטובה ביותר והמועילה ביותר. אנו נייצר דף בית שימשוך גולשים להיכנס, לבצע פעולות ולהפוך ללקוח.

מפת אתר | מאמרים |  צור קשר