צור קשר חדשות מאמרים אודות דף הבית
קופירייטינג
כתיבה שיווקית
תוכן לאתרי אינטרנט
אפיון אתרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
לא נמצאו מבזקים
תכנים לקידום אתרים
כתיבה עיתונאית
תוכן באנגלית

איך לכתוב כותרת לדפי האתר?

גולש ממוצע מזפזפ על גבי אתרי האינטרנט כפי שצופה טלוויזיה מזפזפ בין תוכניות, הוא מחפש משהו שילכוד את עיניו, שיעניין אותו ויגרום לו להסתקרן ולרצות לקרוא עוד. הכותרת של דף האינטרנט היא הדבר הראשון לו נחשף הגולש ולעיתים קרובות גם הדבר היחיד שהוא קורא. כותרת מושכת ועניינית גורמת לגולש לבחור דווקא באתר זה ולא להעביר לאתר הבא ולכן יש חשיבות רבה בניסוח הכותרת בצורה הטובה ביותר

הגעת למקום הנכון
על כותרת באתר לגרום לגולש להבין כי הוא הגיע למקום הנכון וכאן ימצא את מה שחיפש. הכותרת מרמזת לקורא על הבאות ויוצרת אצלו ציפייה ורצון להמשיך ולחקור את הנושא. כותרת טובה היא כותרת שמעבירה את המסר של התוכן, משתמשת במילים הקשורות לנושא האתר אך יחד עם זאת מנוסחת בצורה מסקרנת וכזו שקוראת לגולש להיכנס.

אז איך מנסחים כותרת?
בעולם התוכן האינטרנטי, בניגוד למאמרים לימודיים, מנסחים קודם את הכותרת ולאחר מכן את שאר הטקסט. הכותרת לא מתאימה את עצמה לתוכן אלא התוכן מלווה את הכותרת ותומך בה. בניסוח כותרת יש להעביר מסר מעניין שישאיר את הגולש סקרן לעוד, על נושא הכותרת להיות ברור ולהסביר לגולש מה מצפה לו אם ימשיך לקרוא את התוכן, באתרים בהם נמכרים מוצרים ניתן להשתמש בפנייה ישירה אל הגולש למשל: "מחפש כותרת מעניינת לאתר?" ולבסוף נסו להבין את קהל היעד ולקלוע לכותרת שמתאימה לו ושתיצור אצלו עניין באתר.

מפת אתר | צור קשר